HTML

A blogról

Tapasztalatok, gondolatok, spirituális módszerek bemutatása, életünk kívül és belül.

Tegyél magadért

Asztrológiai és Önismereti Tanfolyam
https://zoldkor.com/tanfolyamok/kezdo.html

Párkapcsolati szinasztria
https://horoscode.hu/lovematch/

A honlapunk elérhetősége: www.zoldkor.com

2017.09.04. 18:38 Zöldkör

Online Asztrológiai és Önismereti Tanfolyam - 12 alkalom - 2017. szeptember-december

Szeptember 27-én elindítok egy online tanfolyamot, ami 12 alkalomból fog állni. Heti egyszer találkozunk szerda este 7 és 10 óra között magyar idő szerint online, és kölcsönösen tanulunk egymástól. Jelentkezés a babity.richard@gmail.com emailcímen.

Asztrológiára fog épülni a képzés, melynek során megtanuljuk az alapokat, így képesek lesztek magatokról többet látni, tudni, és a tanfolyam végére akár a hozzátok közel állókról is képesek lesztek sok mindent látni és érteni a képletük alapján! Az Asztrológia, ha jól van értelmezve és átadva, képes nagyon precíz, pontos és legfőképpen objektív képet adni magunkról, másokról és gyakorlatilag mindenről - ahogy azt az elemzések és előrejelzések kapcsán tapasztaljátok is már egy jó ideje. 

A tananyag minden sallangtól mentes lesz, nem fogunk olyanokról beszélni, hogy 'dekanátus', 'fall', és ilyen dolgokról, hanem használható, élő, mély és hasznos részleteket kaptok; olyan 'Ricsisen'!  Fogunk majd közben gyakorlatokat is végezni, mint mantrázás, vizualizációs és légzőgyakorlatok, hogy rá is érezzetek, amikről beszélünk. Két alkalom között pedig opcionálisan végezhető feladatokat is adok majd, hogy ritmusban maradjatok, és még tovább fejlődjetek. :)

A tanfolyam időpontjai hetente szerdán este 7-től 10-ig lesznek. Az első alkalom Szeptember 27-e szerdaA tanfolyam hanganyaga elérhető lesz a résztvevőknek az interneten, tehát aki éppen nem tud valamiért részt venni egy alkalmon, vagy késve tud csatlakozni, később bepótolhatja és kijegyzetelheti az elhangzottakat!

Ha szeretitek, akkor téli szünet után tudjuk folytatni egy 'Középhaladó' tanfolyammal is, amikor már összetettebb, még mélyebb, 'varázslósabb' dolgokkal is foglalkozunk majd! :)

A tanfolyam felépítése:

1. alkalom: Bevezetés és a Csillagjegyek bemutatása, hatásaik életünkre, hogyan adnak bölcsőt Földi létezésünknek

2. alkalom: Az egyes bolygók jellemzői és hatásai életünkre, Archetípusok vizsgálata

3. alkalom: A házak jelentősége és jellemzői a születési képletben, mint életünk fő területeinek meghatározói; A fényszögek típusai bolygók között, jellemzőik, hatásaik személyiségünkre és életünk eseményeire

4. alkalom: Az Apa és az Anya mintái, öröksége, hatásai az életünkre és a Gyerekkor benyomásai

5. alkalom: Az Aszcendens újszerű, használható magyarázata, mint életünk és boldogságunk fő Kulcsa és a Terápiás Pamflet

6. alkalom: A Karma; milyen főbb előző életbeli mintáink voltak az eddigi leszületéseink során; mit generálnak ezek az energiák, hatások a mostani életünkre; mit és hogyan tegyünk, hogy karmánkat oldani tudjuk

7. alkalom: Egészségügyi területek a képletünkben; mire és miért vagyunk hajlamosak ebben a leszületésünkben, életünk során, mit és hogyan tudunk tenni, hogy egészségesek maradjunk. Az egészségügyi témák szimbolikus hátteréről, valódi, belső okairól

8. alkalom: Párkapcsolat, Házasság és Gyerekvállalás; milyen forgatókönyveket működtetünk öntudatlanul, és mit kell tennünk, hogy Társunkkal harmonikusabban és boldogabban éljünk; Milyen és hány gyerek lehetősége van ott ebben a leszületésünkben, mik határozzák meg a gyerekvállalás sikerességét

9. alkalom: Hivatások; milyen munkákban, területeken vagyunk képesek kiteljesedni, merre halad a Hivatásunk és a Karrierünk íve életünk során; mit kell tennünk, hogy teljesek, sikeresek és elégedettek legyünk a hivatásunkban

10. alkalom: Életünk mozgásba hozása a Csillagjegyek és Bolygók képletünk házaira kifejtett hatásainak megértésével

11. alkalom: A Jövő fürkészése; mikor és milyen hatások alakítják az életünket; merre érdemes haladnunk, hogy felülről támogatottak, sikeresek és boldogok legyünk

12. alkalom: A Képlet elemzésének teljes menete, az eddig tanultak összefűzése, gyakorlati alkalmazásai képletek elemzésénél

Mindezt gyakorlati példákkal, használhatóan és érthetően elmagyarázva. Már az alkalmakkor is végzünk rövid, ráhangolódó gyakorlatokat, és két alkalom között is kaptok opcionálisan végezhető gyakorlatokat és háttérolvasmányokat is!

Időpontok2017. Szeptember 27, Október 4, Október 11, Október 18, Október 25, November 1, November 8, November 15, November 22, November 29, December 6, December 13. (szerdai napok)

Lesz egy Bónusz Alkalom is, ahol az eddig felmerült kérdéseiteket fejtjük ki, egy teljes alkalom során!

Megnézhető egy online Előadás is ide kattintva, mely a Tanfolyam felépítéséről, céljairól, tananyagáról szól. Aki már jelentkezett, itt bővebb információkat tudhat meg az indulás előtt, aki még gondolkodik a résztvételen, vagy érdeklődik, szintén hasznos és izgalmas információkat fog hallani! 

Azok is bátran jelentkezzenek, akik már korábban tanultak-olvastak a témában, teljesen új a megközelítés, és az információ mellett számos gyakorlat is lesz az alkalmak során! A kép alatt olvashatjátok az előző tanfolyam résztvevőinek visszajelzéseit referenciaképpen, hogy lássátok mennyire jó dolgok ezek. 

Szeptember 25, hétfő a jelentkezési határidő, a nagyon utólag csatlakozóknak pedig Szeptember 29, péntek

A Tanfolyam díja egy összegben 29 ezer forint, két összegben 14.500 forint, mely magába foglalja a részvételt a 12 plusz egy alkalmon, a hozzáférést a hanganyagokhoz és a két tanfolyami könyv futárral történő postázását is! 

Jelentkezés a babity.richard@gmail.com emailcímen, vagy ide kattintva.

A tanfolyamról visszajelzéseket a kép alatt találtok. :)

may_14_new_moon_lg_540_440_50_c1.jpg

„Legelőszöris szeretném megköszönni a munkádat, amit a tanfolyamosokért teszel! Ugyan még csak két alkalom ment le, de látom mennyi munkád van benne. Rengeteg odafigyelés, precízitás, gondos előkészítő fázisok, kiegészítő dolgok gyűjtése. Nem csak elmondod, ledarálod az anyagot,hanem figyelsz ránk. Nagyon sokra értékelem ezt a hozzáállást, tisztelet érte! Várom a szerda estéket, bár a másnapi 4:15-ös felkelést nem annyira :). Amit átadsz, azt nem kell tanulni (bár foglalkozni kell a dologgal),csak elképzelni, nézni, mint egy filmet.”

 „Minden percét élvezem a tanfolyamnak, nagyon várom a többit, mert már látom, hogy tényleg valami sokkal másabbat kapok. Nem tudtam elképzelni hogyan segít ez az önismeretben, a mélyebb megismerésben. És bár semmilyen előképzettségem sincs az asztrológiában nagyon érthető, tiszta, világos minden az előadásaidban.”

„Először is köszönöm szépen a tegnapi alkalmat is. Fantasztikusan jó volt, és számomra az eddigi három előadás nagyon jól helyre rakta a bizonytalan dolgokat.”

„És ha már úgy is írok, beszúrok egy gyors visszajelzést: nagyon szeretem a tanfolyamot, tisztán, érthetően, precízen beszélsz/tartod. Nincs melléduma, nincs sallang. Régóta vágytam arra, hogy kicsit megismerkedjek az asztrológiával, de eddig senki és semmilyen irányzat iránt nem éreztem ezt a bizalmat és nyitottságot. Köszönöm.”

 „Jó érzéssel tölt el, hogy Tőled tanulok. Otthon érzem magam! :)”

„Köszönöm! Oriàsi volt ez a mai alkalom is. Kérlek ne sokat változtass a beszédstílusodon! En imádom! Látom időt és energiát nem sajnálva igen odateszed magad! Nagyokat nevettem mert skórpió aszcendenssel igen magamra ismertem es más oldalról közelíted meg mint egy átlagos asztrológus. Viszont a nyilast is kicsit magaménak éreztem. a külső hát az meg megdöbbentő. Mivel apu zsidó anyu keresztény és én valóban kicsit göndörös hullámos hajjal rendelkezem. Platinaszőkére festett hajjal amúgy meg gesztenyebarna természetesen. A szemödököm meg össze is van nőve.”

 „Köszönöm szépen a mai előadást is. Csak utalni szeretnék a 7órai bevezetőre: számomra minden érthető és világos, a nekem a szóhasználattal, vagy megfogalmazással sincs bajom. Bár lehet egy két kifejezést én magam sem használnék, vagy használok, de nekem nem bántó Tőled. Logikus, jól felépített tanfolyam, integrált program.
Csodálom a türelmedet, nagyon jól dolgozol az ascendens programoddal :-)!
Nagyon figyeltem, mert én nemcsak a saját képletemből vagyok, hanem a szüleiméből, és a gyerekeiméből is (hogy ők hogyan éreznek engem, a férjemet a saját programjukban)
...és nagyon szeretném a tapasztalatot megszerezni, a változás képességére, hogy tudjak az unokámnak/unokáimnak segíteni.”

„Több nekifutásom is volt, hogy asztroklógiai iskola, tanfolyam stb... most augusztusban vagy szeptemberben fogalmaztam meg (konkrétan leírtam szó szerint), hogy addig amíg nem jön szembe egy normális, hiteles asztrológus, és nem tart egy online tanfolyamot, vagy nem jön le ***re tanfolyamot tartani, addig én hülye maradok, mert nekem nincs időm-energiám éveken keresztül munka mellett Pestre szaladgálni hetente....   Na, hát erre kb 3 nap múlva írtad ki talán a facebookra, hogy akkor indul egy alaptanfolyam...  :) Vicces volt! Abszolút jó a tanfolyam! Érthető, logikus, érdekes, jó, hogy saját tapasztalatból tanítasz sok mindent és nem az 1000 éves  hagyományos dolgokat tolod :) Mindenképpen menni fogok a közép-haladóra is!”

„A levelek egyébként nagyon jól áttekinthetők ahogy küldöd, szuperul lehet köztük keresni, mert rendesen benne van a tárgymezőben a tartalma.  Ez csak egy technikai visszajelzés, de egyébként az egész tanfolyam nagyon jó, és tényleg most kezd igazán érdekes lenni!!! Számomra itt az 5. alkalomnál indult be a lényeg, a többi meg persze kellett az alapok miatt.

 Az asztrológiai tanultakat már egy kicsit használom is a kineziológiában, érdekes, hogy olyanok jönnek, akikben felfedezek valamilyen általad említett sajátságot, elkérem az adataikat, hogy megnézhetem-e a képletüket is, és stimmel. Nagyon jó ez az asztrológia tanfolyam! Végre olyan, amit lehet alkalmazni is.”

„Nagyon köszönöm az eddigi előadásodat.Nagyon sok, eddig nem hallott dolgot tanultam illetve hallottam Tőled. Kiváncsian várom a továbbiakat.”

„Úgy érzem, hogy leírhatatlanul sok gyakorlati segítséget adtál ahhoz, hogy építsem a mindennapjaimat, miután igazán mélyre mentünk és sok-sok fájdalmas gócot kinyitottunk, amit lehet szépen gyógyítgatni. Most abban a fázisban vagyok, hogy egyrészt gyakorlatozom, másrészt kezdek jobban odafigyelni arra, amire kell. Mindennek épp az elején-közepén vagyok, korábban nem nagyon találtam a megfelelő eszközöket, ezért volt alapvető segítség a tanfolyam. Nagy földindulás volt minden egyes alkalom :), amit ezerszer köszönök és különösen azt, hogy mindig megoldást is nyújtasz, csak gyakorolni kell.

„Ezúton szeretném megköszönni a tanfolyamot.Sajnos nem mindig tudtam élöben részt venni a munka végett,ma sikerült meghallgatnom az utolsót órát is,ismét rájöttem,hogy a legjobb dolog volt az életemben jelentkezni mindkettöre.”

„Ha már így alakult szeretném leírni, hogy az első turnus után az volt a tapasztalatom, hogy nagyon hasznos és a mindennapi életbe nagyon könnyen átültethető információkat adtál át a tanfolyam során, és elképesztő a stílusod (pozitív értelemben). Nagyon szeretem, hogy nem szárazan és unalmasan adod át az ismereteidet. :) Az írásaidról nem is beszélve. Követlek facebookon is, és mindig telitalálat, amit írsz. Szóval minden elismerésem a munkádhoz,és nagyon örülök, hogy a Te tanfolyamod mellett döntöttem. :)”

„Ezt zárójelesen, es nem publikus megosztásra szánom, csupán neked írom, hogy elképesztően bírom a humorod. Annyira jo, hogy igy tanítasz. Az eloadasaid nagy részében  szakadok a röhögéstől a szarkazmusodon, meg ahogy kezeled a beirogatasokat. Amiket mondasz es amikben magamra találok kb sírásra, meg nagy dramazasra adhatna okot sokszor (amire eredendően csodas hajlamom van), de igy elveszed az élét..”

 „Nagyon tetszik a tanfolyamod, én hagyományos asztrológiával foglalkozom sok-sok éve, de ez új mélységet ad a tudásomnak, s mikor hallgatlak pörgetem végig a fejemben a sok képletet, hogy mennyire érzem visszaigazolódni azokat, amiket mondasz.”

„Igen, én pontosan ugyan így voltam, mint az E-mail írója. És? Milyen a "véletlen" elindítottad a tanfolyamot. Nagyon örültem neki, s minden héten alig várom már, hogy szerda 7 óra legyen. Sokat voltam úton mostanában, de ez nem jelentett akadályt. 3 különböző országban hallgattam a színvonalas, érthető, előadásaidat. Nagyon köszönöm neked az eddig befektetett munkádat, energiádat. Rengeteget tanultam tőled, s még a kurzus nem ért véget :)Ami nekem a korona lesz, az amikor személyes elemzésre megyek hozzád.”

„De egy a lényeg, azért nagyon jó, hogy van legalább egy kis térkép, hogy merre kotorjon az ember, és hálásan köszönök minden eddigi tudást, ismeretet, felismerést, és nagyon nagyon jó látni, hogy van valaki, aki ennyire odateszi magát a szakmájában, és ennyi mindent át tud adni másoknak. És hihetetlen milyen memóriával és kombinációs képességgel rendelkezel :)) Szuper, hogy rád találtam :D”

„A másik észrevételem a tanfolyammal kapcsolatos. Szeretném megköszönni az eddigi munkádat, nagyon tetszenek az előadások, izgalmasak és jól felépítettek. Bár ebben az évben fejeztem be egy asztrológiai iskolát (ami 4 éves volt), nagyon sok új dolgot tanulok nálad hétről-hétre és külön tetszik, hogy teljesen egyéni megközelítésből vezeted le a tanultakat, mint a klasszikus iskolák.”

„Már régóta fogalmazódik bennem ez a levél. Hol úgy gondoltam,hogy inkább nem,hol úgy hogy igen. De annyi pozitív dolgot hallok Tőled,hogy muszáj leírnom. Ott kezdődött,amikor valaki azt írta neked, hogy vulgáris vagy és lassan beszélsz. Akkor jutott eszembe a vörös rövid hajú matek tanárom szakközépben. Ő gyorsan magyarázott, senki nem értett semmit, és ha visszakérdeztél, hiszti rohamot kapott hogy nem értünk semmit, és kiszaladt a teremből. Szóval én, csak így értem meg amiről beszélsz, és a tanulás arról szól, hogy érthetően magyarázva átadjuk a dolgokat, és nem átszaladva mindenen. :) Sok helyen jártam már, és voltam egy pár felesleges tanfolyamon sok pénzért. Később mindig rájöttem. Történt velem egy baleset és minden áron megakartam fejteni az okát. És mindenhova elmentem befizettem (kártyajós,asztrológus,számmisztikus stb.stb), de nem tudtam meg semmit. Akkor jött az elhatározás, hogy na akkor én most elvégzek egy asztrológiai tanfolyamot, nekem ne beszéljen össze-vissza senki, mert attól, hogy a számmisztikus azt mondta, hogy ennek a balesetnek meg kellett történnie, nem lettem okosabb, mert már ez egy tény volt. Na és akkor keresgéltem, és a kolléganőm mondta, hogy ő a Richárd blogját olvassa és imádja és nagyon jó stb stb. (amíg fent voltam facebookon én is olvastalak) És akkor megnéztem,hogy miről szól mi van benne. Már ott kezdődött, hogy nem egy horror összeg amit elkértél. Későn csatlakoztam, de amikor elkezdtelek hallgatni akkor egy mondatod volt, amiért már tudtam, hogy jó helyen vagyok. Nincs szabad akarat!!!

Mert mindenki ezt tolja. Elmondanak ezt azt, és a végén lekaszálják az egészet egy de tudod szabad akarat-tal, és akár a kukába is dobhattad volna a 8000ft-ot. Most, hogy már a sokadik alkalom van látom, hogy ez egymásra épül,és kezdem megérteni, és ez fantasztikus dolog nekem. Szóval, csak annyit akartam mondani, hogy köszönöm,hogy Tőled tanulhatok.:)”

„Asztrológiai Tanfolyamod résztvevőjeként én is csak megerősíteni tudom, hogy az átadott ismeretanyag segítségével valóban egyre közelebb kerülhetünk Önmagunk megismeréséhez, valamint születési időpont ismeretében a környezetünkben lévőkről is hiteles képet kaphatunk.”

„Eloszor is, szeretnem megkoszonni a rendkivul profi tanfolyamot, es meghajolni a tudasod elott.Elvezem minden percet, nagyon orulok, hogy reszese lehetek.”

„Köszönöm hitelességed, segítséged! Tanfolyamodat végzem, és félelmetes dolgokra világítasz rá! Tudom, Nyilas Napom nagyít , de akkor is ez a tapasztalásom! Azóta nézem, figyelem, szemlélem magam még erőteljesebben, az embereket, a világot... minden lejön, amit írsz.”

„A tanfolyam pedig nagyon jó, érdekes, hihetetlenül sokrétű, és nagyon praktikus, ahogy tanítod.”

„Sokat hallgatom a tanfolyami hanganyagokat, olvasom a bejegyzéseidet, sok mindenre rávilágított önmagamban és másokban is. Köszönöm Neked a lehetőséget.”

„Szia Ricsi! Először is engedd meg, hogy őszintén gratuláljak a tudásodhoz és hálás köszönet a nekünk átadott ismeretekhez. Nagyon örülök, hogy utamba sodort az élet... hozzá teszem jó sok álmatlan éccakát okoztál. :))) De megérte a magammal töltött idő!”

„Ebben az ötös részben volt egy komment, akinek nem igazán tetszett a stílusod, vagy valami ilyesmit kritizált, hogy túl puritanul vagy szókimondóan fogalmazol? Gondolom helyen van az onertekelesed és nincs szükséged a pozitív megerősítésemre /:-)/, de én kimondottan szeretem ahogy fogalmazol és hosszú ideig is tart mindig szinte szó szerint leírni bizonyos mondataidat, mert annyira tetszenek! Néha jókat is nevetek a peldaidon.. szóval szerintem csak így tovább! Csernus mindig azt mondja, akit zavar, hogy előadás közben káromkodik, vagy nem odailloen fogalmaz, akkor nézzen melyen magába, mert az ilyen kritikák mögött mindig valami komplexus van :-) Remelem azért nem sértő számodra, hogy most Csernussal hasonlitottalak? Nyilván csak a példa kedvéért, a fogalmazasotok ég és föld... ;-)”

„Az egész tanfolyami anyagot nagyon szépen köszönöm, igazi értéket kaptam. A 90% tényleg rajtam múlik és hát remélem, a lényeges, fontos dolgok be fognak jönni az életembe. Az első már megvan: ez a tanfolyam. :)”

„Nagyon szépen köszönöm, hogy a tanfolyam során átadtad azt a sok tudást, amit felhalmoztál magadban! Élveztem minden percét! Várom a középhaladót, addig dolgozom magamon és emésztek :)”

„Szeretném megköszönni Neked a tanfolyamot, mindazt a tudást, amit átadtál. Nagyon hasznos és élvezetes volt.  Minden alkalom után lelkesen elemezgettem a saját képletemet. :) Megfejtettem a dolgokat, levontam a következtetéseket. Bár úgy érzem könnyített a helyzetemen, hogy a könyveidet már többször elolvastam, igyekeztem követni az írásaidban általad tanácsoltakat, és két éve járok terápiára, szedegetve ki a blokkokat. :)

Rám a legnagyobb hatást egyrészt a terápiás pamflet tette: szépen végig tudtam követni, hogy az elmúlt két évben a kineziológussal jó témákon dolgoztunk-e? :) És igen! A témák és az életkorok is stimmeltek! Másrészt az aszcendens megértése azzal a tuti gyakorlattal: tényleg nagyon jó, sokkal felszabadultabb vagyok, és már jókat "kuncogok" magamon, mikor észreveszem, hogy már megint a rák aszcendensem nyomult előtérbe. :) Köszönöm még egyszer a munkádat, energiádat!”

„Nagyon szepen koszonom az egyutt eltoltott idot, amit nekunk adtal. Fantasztikus volt a tanfolyamod es nagyon benne volt minden, amit csak lehetett adni felenk. Alig varoom, hogy vegre mar szemelyesen is megismerhesselek.”

„Hálásan köszönöm az életnek, hogy utamon haladva mesteremmé küldött elém!! Köszönöm a 12+1 alkalmat, ami által bevezettél az asztrológia értelmezésének "titkos tanaiba"! Sok felismerést hozott az elmúlt időszak- valamint azt a megvilágosítást,hogy van mit megérteni és pucolni az előző életekből. Magamnak tett ígéretem megtartása érdekében igyekszem minél többet kipucolni ezekből az elakadásokból.”

„Mi köszönjük az átadott tudást. Nagyon sokmindenben segít és még több kérdést vet fel bennünk. :-D Épp beszéltük ****-vel, hogy elmennénk egy párkapcsolati elemzésre is Hozzád, mert reményt adsz a fejlődésünkhöz és biztatást, hogy ne adjuk fel. :-) Nagyon megkönnyíted az átadott információkkal az életünket (és sok más emberét is).”

„Hihetetlenül gzadag anyag, amit atadtal, azt hiszem meg sokszor meghallgatom, mert mindig van mit tanulni es elsore sokminden nem erkezik meg belulre. Nagyon koszonom, hogy megismertelek így az eterben es tanulhatok toled, altalad, hogy eletem teljesebbe valjon.”

„Azért jelentkeztem a tanfolyamra, mert vonzott, hogy úgy lássak rá az életemre, ahogy Te a másokéra. 60 éves vagyok, esélyt adok magamnak, hogy fejlődjek. Ha a Gyerekeim elfogadják, akkor majd az Unokáim elemzését elkészítem nekik. Köszönöm, hogy lehetőséget kaptam Tőled a tanulásra, a szembenézésre.”

„Én is köszönöm a tanfolyamot, nagyon összeszedett, logikus, használható tudás birtokában vagy, és ennek megfelelően korrekt tanfolyamot tartottál. Hogy használni tudjam látom sokat kell tanulni, és gyakorolni, hogy átlássam. :-)”

„én is nagyon köszönöm neked, hogy csinálod ezt a tanfolyamot, és a tudásoddal segítesz fejlődni a hozzád fordulóknak, köztük nekem is. Nagyon alapos és precíz tudás amit átadsz, én legalábbis így látom. Számomra mindig nagyon távolinak és érthetetlennek, bonyolultnak tűnt az asztrológia, ez mostanra megváltozott, hála a nagyon logikus, világos magyarázataidnak és a tanfolyam logikus felépítésének. Egy kicsit még le vagyok maradva, van pár órányi anyag, amit még meg kell hallgatnom, de bepótolom :) Jó érzés visszatekinteni a 4 évvel ezelőtti elemzésemre is, és az meg még jobb, hogy most már én is el tudom készíteni az aktuális szinasztriát, amikor csak szeretném.”

„Szerencsésnek érzem magam, hogy résztvevője lehettem ennek a tanfolyamnak, rengeteg felismeréssel lettem gazdagabb. Köszönöm Neked a színvonalas előadásokat, a sok munkát és időt, amit belefektettél. Köszönöm a törődést, amit irányunkba tanusítottál, igyekeztél minden kérdésünkre kimerítő választ adni, észrevételeinkre türelmesen reagáltál. Izgatottan várom a folytatást.”

„Te írsz köszönetet, miközben nekünk kellene :) Nagyon-nagyon köszönöm Neked azt a sok tudást, amit átadsz nekünk. Hálás vagyok a Jóistennek (meg a barátnőmnek), hogy rátaláltam a blogodra és erre a tanfolyamra is, nagyon szuper, érthető, világos, izgalmas a Te előadásodban mindez. (és a vicces, akár profán megfogalmazások is csak még élőbbé, érthetőbbé teszik az előadásodat, kérlek le ne szokj róla - csak visszautalva a tanfolyam közepi időszak intermezzójára :))

Régóta nézegetem kíváncsi, de gyanakvó oldalpillantásokkal az asztrológia területét, de bárhol olvastam kicsit róla, néztem meg egy könyvet, beszélt róla valaki, akár csak a bolygók hatásáról, annyira bonyolult, átláthatatlan volt, hogy mindig elment tőle a kedvem. De az írásaid alapján azt gondoltam, hogy ez jó lesz, ráadásul megfizethető, belátható időtáv és még online is, szóval tökéletes. És vagy 100x olyan jó lett, mint gondoltam volna :)

Szóval hálásan köszönöm, hogy részt vehettem a tanfolyamon, tanulhattam sokat magamról, egyelőre én még csak a saját bugyraimban kutakodok, de remélem egyszer akár mások hasznára is válhat majd a "tudásom". De egyelőre olyan soknak tűnik az információ, hogy van még mit emészteni, mélyíteni, megtanulni rajta. Ráadásul az utolsó két alkalmon nem is tudtam részt venni, így izgatottan várom, hogy mikor lesz időm meghallgatni, feldolgozni azokat is :) Remélem a középhaladó tanfolyamról majd kapunk értesítést, nagyon várom :))”

 „Én is szeretném megköszönni Neked az energiát, tudást, szeretetet, és fényt, amit átadtál nekünk, nekem a tanfolyam alatt. Régóta foglalkozom az asztrológiával, a keleti karmás ágakkal inkább, de sosem mélyültem el benne nagyon, mert a források mind kicsit elszállóssak voltak nekem, túl sok ezoval, és túl sok sallanggal, bonyolultan. Tőled most megtanultam az 1+1=2 részét, s egyre teljessebbé, világosabbá válik az egész bennem, előttem. Nem is tudom mikor, úgy a tanfolyam közepe felé, az egyik óra alatt bejött egy gondolat, hogy én most egy galaktikus nyelvet tanulok újra, mert már tanultam egyszer. És úgy álltak össze előttem a képlet részletei, hogy szavak nélkül tudtam olvasni bennünk, mármint a jelentésükben. Éreztem, hogy már régóta bennem voltak ezek, és most készek előjönni. Nagyon magamének érzem az asztrológiát, hívást érzek benne, hogy magasabb szintre vigyem, hogy valósan foglalkozzak vele, főleg most, hogy megtanítottad nekünk, hogy miről is van szó tulajdonképpen. Szóval, mégegyszer köszönet Neked! Tegnapelőtt elkezdtem olvasni a lila könyved, mára be is fejeztem, ami nálam nagy szó! :) Sokat tanultam belőle, nagyon szépen írtál le mindent, s teljesen tudtam azonosulni az olvasottakkal.”

„Kedves Ricsi, én köszönöm, hogy megtartottad a tanfolyamot, és lehetőséget adtál/adsz nekem/nekünk megismerni, magunkévá tenni a birtokodban lévő tudást, hogy felhasználhassuk a fejlődésünkre. Mindezt számomra nagyon érthetően, letisztult formában, nagyon kellemes stílusban tetted. Személy szerint nagyon élveztem ezt a 12+1 alkalmat, és szándékomban áll részt venni a középhaladó tanfolyamodon is. :) Köszönet a hangfelvételekért, hogy azok a jövőben is elérhetőek! Ezt nagyon fontosnak tartom, hiszen azt a rengeteg információt, amit elénk tártál, én egyszerre befogadni nem voltam képes. Jó, hogy bármikor elővehető.”

„Ha már úgyis írok, íme egy kis monológ a tanfolyamról: :) Újdonságot persze nem tudok mondani:  nagyon elégedett vagyok és hálás az átadott tudásért. Összeszedett, kerek egész, gyakorlatias, "józan paraszti ésszel" használható. :) Csak visszaigazolni tudom a módszeredet magam és a környezetem, klienseim vizsgálatából, nem tudok kivételt mondani, akire a képlete alapján ne illenének a leírások. Sokkal egyszerűbb ez az egész, mint az általam eddig tanulmányozott elemzési módok. A középhaladó tanfolyamon is biztosan részt fogok venni!”

„Nagyon örülök, hogy rátaláltam a Tanfolyamodra, és a résztvevője lehettem. Nekem nagyon sokat segített abban, hogy más megvilágításból tekintsek a különböző Emberi kapcsolataimra, illetve - cselekedetekre, eseményekre. A korábbi nagy amplitúdójú érzelmi kilengéseim is megszűntek, megtanultam kezelni őket. Sőt, én segítek másoknak hasonló helyzetben. 

Nekem nagyon tetszett ez a 'laza' előadásmód, és a hozott példák életszerűvé tették a tananyag átadását, így valóban könnyebben érthető, valamint megjegyezhető volt. Az ún. 'iskolapados' tanfolyammal ellentétben lényeges kiemelni, hogy az otthonunkban hallgathattuk, és a hanganyag kellő biztonságot jelentett arra, ha nem tudtunk az élőadásnál jelen lenni. Már várom a következő kurzust, a 'Varázslóiskolát', melynek szeretnék hallgatója lenni :). Nagy-Nagy Köszönet!!”

„Várom a középhaladó tanfolyamot, a tanításod többet ért ez alatt a pár hónap alatt, mint az összes elolvasott könyv, tanfolyam 5 év alatt."

„Ezúton szeretném megköszönni a tanfolyamot.Sajnos nem mindig tudtam élöben részt venni a munka végett,ma sikerült meghallgatnom az utolsót órát is,ismét rájöttem,hogy a legjobb dolog volt az életemben jelentkezni mindkettöre.”

„A Kezdo Oszi tanfolyam, eletem egyik legjobb es legizgalmasabb dontesenek bizonyul.Fantasztikus az anyag amit atadtal, nem gyozom ujra hallgatni. Koszonom, hogy egy teljesen uj dimenzioban lathatom a vilagot es onmagamat. Ahogy olvastam mar korabban , csak egyet tudok erteni azzal, hogy milyen jo lett volna mindez 20 evvel ezelott.

"Berletet " vettem az elozo-eletes utaztatonal, kineziologushoz, jarok, volt szerencsem Kovacs Geza egyedi csaladallitasahoz, es ami a legerdekesebb, hogy mennyire mukodik a Terapias pamflet. Ma volt szerencsem a sajat pamfletemmel egy "latonal" jarni es mielott szoba hozhattam volna, mar mondta is....”

„Szia Ricsi! Vègigvettem az elsô tananyagot. Nagyon elégedett vagyok ès igazad volt, jó, hogy újra átismètlem az alapokat. Ami mèg tetszik, hogy a vizuális gyakorlataid segítenek a memorizálásban, ezáltal sokkal több rèszlet maradt meg az egyes csillagjegyekrôl. Nagyon jól keretbe foglalod az elôadást ès ami számomra a legjobb az egèszben, hogy mindezt teljesen èrthetô módon! :D”

komment

süti beállítások módosítása