HTML

A blogról

Tapasztalatok, gondolatok, spirituális módszerek bemutatása, életünk kívül és belül.

Tegyél magadért

Asztrológiai és Önismereti Tanfolyam
https://zoldkor.com/tanfolyamok/kezdo.html

Párkapcsolati szinasztria
https://horoscode.hu/lovematch/

A honlapunk elérhetősége: www.zoldkor.com

2012.04.03. 00:34 Zöldkör

Ars poetica

Az előző írás végén úgy gondoltam, az 5 évig tartó Pluto-Uránusz kvadrátról fogok írni legközelebb, ám az élet közbeszólt, egészen pontosan a mai nap eseményei.
Magamról fogok írni.

Több okom van erre.
Amikor leírom ezeket a post-okat, mindig egy másik szinten áll össze bennem a tartalmuk, ez az egyik. A másik, hogy ma este fél 11-kor lemegy a Szaturnusz a Plutomról, a legmélyebb, legfájóbb, legismeretlenebb részeimet jelképező bolygóról. Ez mindenképpen azt indukálja, hogy előtte rendezi is ezeket a témákat bennem, ez finisben meg is történt a mai nap eseményének hatására.
Vannak más motivációim is. Szeretném, hogy azok, akik még nem voltak ilyen jellegű elemzésen, belelássanak a menetébe, és hát magamon kívül ezt bemutatni nem nagyon tudnám máson úgy, hogy etikus maradjon. Jöjjön hát az elmúlt pár év íve.

2006 december eleje - A Pluto együttállásba került a Neptunuszommal, 60 fokba a Nap-ommal. Itt jöttünk haza egy négy hetes indiai útról, melyből 3 hét bentlakásos, kőkemény terápia volt. A Pluto (melyet földi síkon ez a tanfolyam indított be) teljesen szétcincálja a belső békémet, minden elkezd összefüggéstelenné és zavarossá válni. A Nap-ommal való szextil arra késztet, nézzek lényem legmélyére, gyökeresen értékeljek át mindent, amit eddig magamról tudtam, gondoltam. 

2006 december 31 - A Pluto 60 fokba kerül a Pluto-mmal. A Pluto jele egy félig aláhúzott P betű, gyakran viccelődök elemzésen, hogy P, mint Pokol; ezen mindig nagyokat nevetünk mindenkivel ott helyben. Pluto Plutoval - A Poklok Pokla. Mintha atombombát dobnának a kerti WC-re (Pluto mindkettő...) Emlékszem, nyüszítve hívtam fel anyámat, hogy ajánljon egy pszichológust, de gyorsan, mert elviselhetetlen, ami bent zajlik. 
A születési képletemben a Pluto a Hold-dal és a Jupiter-rel van kapcsolatban; akkor még nem tudtam, hogy minden az otthon (Hold) kérdésével, a spiritualitással és a külfölddel (Jupiter) lesz kapcsolatban, annak is plútói elvesztésével és poklával.

2007 február - A Neptunusz együttállásban ráment a Nap-omra. Mintha egy akvárium mélyére helyeznék ilyenkor az embert. Nem hall, nem lát tisztán, üvegfal választja el a külvilágtól. Ami addig kiutat mutathatott a nemrég kezdődött Pluto-s állásokból, az is eltűnt. Se cél, se perspektíva, se eszközök, se identitás. Semmi. Akkor még nem tudtam mi ez magasabb szinten, ma már tudom, hogy a Neptunusz-Nap együttállás hatalmas lehetőség önmagunk gyógyítására. Ezért veszik el a külvilágot, hogy csak befelé figyeljünk és regenerálódjunk.

2007 szeptembere és 2008 január vége között Angliában éltem, megvolt az otthontalanság (Pluto-Hold), a munkahelyen tűz, kések és kínlódás (Pluto) és ugye a külföld is (Jupiter). Itt már felocsúdtam a pár hónap kezdeti sokk után, és úgy fogtam fel, hogy itt edződhetek meg bizonyos szinten, ami igaznak is bizonyult a jövőben.

2008 január 31 - A Pluto pontos együttállásba került a Neptunuszommal, változás ismét. Mindemellett együttállásba került a Jupiter-emmel. Hazaköltöztem. A Jupiter mindaz, amiből addigi és eddigi életem során nem sok jutott: kifelé áradás, bőség, az élet öröme, jólétből eredő szabadság, a hit biztossága. 
Először fizikai szinten kezdett működni Pluto. Elkezdte a testem tömöríteni, fogyni kezdtem (Jupiter antipólusa; a Pluto mindig először elvesz), tömegre viszont ugyanannyi maradtam. Megjelent egy lány is, igazi jupiteri családdal. Három autó, óriási ház, 120 kilós szülők -mind-mind Jupiter.
'Nézd meg, ez a Jupiter, ilyen nincs neked, mégis az ezzel kapcsolatos dolgokat kell magadban lassan, mélyen és akár fájdalmasan átalakítani'.

2009 január 31 - A két évvel korábban kapcsolatba lépett Pluto-Pluto most pontosan 60 fokos szöget alkot. Jöhet akkor a pontos Poklok Pokla! Ruháim drasztikus lógásnak indultak a további tömörödés hatására, súlyveszteség még mindig nincs. Ismét éreztem, fel kell keresnem egy pszichológust, ezzel egyidejűleg ki lett mondva, a szerelem elmúlt. A fényszög még tartott, Jupiter még ott volt, odaköltöztem hát a Jupiteri házba, a Jupiteri szülőkhöz, Jupiteri autókat vezetve. A Neptunusz a Nap-omon továbbra is aktív - perspektíva, cél, irányvonal továbbra is lehetetlen vendég.

2009 október 31 - A Szaturnusz (Pluto nagy társa) 90 fokos feszítő kvadrátba lépett fokra pontosan a Neptunuszommal, és ugyanebbe a Jupiteremmel. Mivel ő a nagy megvonó alacsonyabb hatásfokán, meg is vonta, amit lehet. Szakítás, kiköltözés a Jupiteri házból, autókból, emberek közül.

2010 március vége - Pluto pontos együttállásban Jupiter-rel. Itt már kezdtünk haverok lenni Pluto-val, ami illik is, hiszen három bolygóm is áll a születési képletemben a jegyében, a Skorpióban. Itt kaptam egy ajánlatot, hogy tolmácsoljak Indiában, jó messze (Jupiter), ami által elkezdtem visszatérni a vérkeringésbe, elkezdett visszajönni az öröm (Jupiter) és az, hogy kapok valamit (Jupiter).

2010 szeptember 15 - A Szaturnusz pontos 90 fokba keveredett a Jupiter-emmel. Mivel ő is haverom a születési képletben, és úgy tűnik, ezek a Pluto-Szaturnusz fényszögek egyre inkább adnak nekem; itt is felkértek, hogy menjek ki Indiába (Jupiter) tolmácsolni.

2011 február - Itt közlik velem indiai védikus asztrológus barátaim, hogy nyugodjak meg, 7 éve Kethu uralta időszakban vagyok, előtte születésemtől kezdve Szaturnusz-iban. Kethu minden öröm megfojtója az indiai mitológiában, cinikus, háttérből szemlélődő, semmibe nem belefolyó, ezért mindenhez értő, de igazán semmihez. A vizsgálódásaim alapján a Hold és a Mars lefojtásával teszi mindezt.
Közölték mindemellett, hogy 2012 májusától Vénusz uralta időszak jön az életemben 20 (!) évig, ami minden esetben külföldön élést jelent. Akkor még az elmúlt néhány év beszélt belőlem, mondtam, nem akarom. "Akkor itthon laksz majd, de 360 napot külföldön" (Jupiter). Egyéb jellemzői mellett nem kell bemutatnom a Vénuszt: harmónia, béke, könnyűség, könnyedség, szerelem, örömök - ezek tartoznak hozzá.

2011 március 18 - Az Uránusz 90 fokos kvadrátba kezd a jó öreg szétcincált Jupiteremmel. Ez valami új, ami az egekig emeli majd a témát, de brutális fájdalmak árán. Meg is jött egy bizonyos ember személyében. Igazi Jupiter, gondoltam én. Pontosabban volna, hiszen akkor még nem tudtam asztrologizálni. És ma, ahogy lemegy a Szaturnusz a Plutomról, kell rájönnöm, hogy bizony tévedtem volna, mert bedőlök a látszatnak. De erről hamarosan.

2011 július - Itt a Szaturnusz lejött a 90 fokos kvadrátjából a Jupiteremről, amivel addig képes volt megfogni a Jupiteri energiákat a kapcsolatban, és rendezni. A bizonyos emberrel a mindennapokban felsejlenek az októberben mindenkire rázúduló energiák, a Jupiteri, pontosabban Nyilas 'spiritualitás' kezd bekúszni a képbe a Szaturnusz arrébb vonulásával, de még nem erőteljesen. 
Mindemellett elkezdek járni előző életes utaztatásra (Pluto), és rendezni a leginkább sújtott területet a születési képletemben, mely kapcsolatban áll a Pluto-val, és ezen keresztül előző életek sokaságával. Ez pedig a Hold - Otthon, Anya, Feleség, Érzelmek.

2011 október 13 - A jó öreg Szaturnusz 90 fokos kvadrátba lépett a Vénusz-ommal. Itt jöttem haza a negyedik indiai utamról, teljesen felkavarodva, megcsócsálva és kiköpve. Az indiaiak még év elején figyelmeztettek, hogy októbertől mini-szaturnuszi időszak jön majd pár hétig, dehát ki tudta még akkor mit jelent az.
Először az alacsony szintjét éltem meg. Nő és párkapcsolat ki, pénz elfogy, munkahely nincs. Szaturnusz...

2011 október 14 - Másnap Szaturnusz a Nap-ommal 120 fokos trigonba lépett. Yesss!!!!!! Elkezdett rendberakni egy másik vonalon. A pálmalevelem szerint asztrológus, gyógyító és ilyenek leszek, más munka nem jöhet szóba, ne is próbálkozzak; ezekben a napokban végeztem a pránanadi tanfolyamokat, és itt döbbentem rá, hogy értem az asztrológiai képleteket. Itt kezdtem el barátokat, ismerősöket elemezni, hogy megnézzem működik-e. Működik azóta is. Egyre jobban. 

2011 október 31 - Pluto fokra pontosan együtt áll a Jupiteremmel. Ha pontos fényszög, akkor ad valamit, ha Pluto, akkor valami nagyon mélyet - Itt jöttem rá, hogy tényleg működik bennem az asztrológia (ami Jupiter-hez sorolható tevékenység). 

Itt volt először a több éve tartó ciklusban, hogy Jupiter adott úgy valamit, ami nem másé, bennem van, internalizálódott, értem, és a részemmé vált Jupiteri minőség.

2011 november 29 - Szaturnusz pontos 90 fokban a Vénusz-ommal; itt valamit adnak ugye... Szolid rendeződés kapcsolati téren, ami az október óta tartó viharokat csak kicsit szűri meg. Itt elindul valami, amire márciusban jövök majd rá, mi is.

2011 december 4 - A Szaturnusz pontos 120 fokra, trigonba lép a Nap-ommal. Itt ér véget a mini-szaturnuszi időszak. Elkezdenek kis túlzással özönleni hozzám az emberek elemzésre és utaztatásra - reggel 8-tól este nyolcig egész decemberben ezeket csinálom.

2011 december 15 - Szaturnusz együttállásba lép a Pluto-mmal. Ez a legrettegettebb egy horoszkópban, ennél talán jobban csak az, amikor a Pluto megy a Szaturnuszra. A karmikus félelmek, fájdalmak (Pluto) mély rendezését (Szaturnusz) kívánja meg az embertől.

Mi történt velem itt? Milyen tragédia, karmikus szembesítés, érfelvágós szenvedés? 
Semmi. A Pluto-m a Hold-dal és a Jupiter-rel van kapcsolatban a képletemben; mi az a két téma, amivel foglalkoztam előtte? A Jupiter már majdnem öt éve, anélkül, hogy akkor így átláttam volna, a Hold pedig júliustól decemberig körülbelül 25 reinkarnációs utazásban.

2012 február 15 - Betöltöm 28-ik évemet, ami minden normális kultúrában a férfivá válás energetikáját hordozza magában, mivel mind a négy test (fizikai, érzelmi, gondolati, spirituális) ekkorra tud kifejlődni, négyszer hét év alatt.

2012 március 4 - Kioldódik 5 év (!!!!!!) után a Neptunusz együttállása a Nap-ommal. Huhhhhhhhhhh. Mintha kiengednének az akváriumból. Újra hallasz. Látsz. Érzékelsz. Vannak színek. Szagok. Emberek. A motyogó beszédstílus, a fal mellett közlekedés, a körvonal nélküli célok, gondolatok eltűnnek. A vizenyős, határozatlan kis pöcs energetika és kisugárzás elkezd lemállani. A Neptunusz vizes, sötét, szétfolyó, bent eltűnő jellegével a férfiasság teljes ellentéte. Aznap lejött a Nap-omról. De nézzük tovább.

2012 március 6 - Egészen véletlenül(...) pont két napra rá kezdődik a 'szuperháromszög' - Pluto-Mars-Jupiter. A Pluto ösztöni mély, szexuális lényünk, a Mars a társadalmi életben vett férfiasság, kb mellkastól lefelé, a Jupiter a társadalmi életben vett érzelmi-szellemi férfiasság, gyomortól felfelé. Ez az együttállás bombázta az embert két és fél héten keresztül...

2012 március 10 - Ekkor a Mars belép születési képletem 1es házába. Ez az önazonosság, identitás, legbelső én, mag helye; ezt tölti fel tesztoszteronnal a Mars, miközben kint tombol energiáival a 'háromszög'. Itt értettem meg a november 29-i Szaturnusz-Vénusz kapcsolatot. A Szaturnusz ott elkezdte leállítani az ösztrogént, női energiákat bennem, előkészítve a terepet ennek a márciusi hónapnak. Remek!

2012 március 15 délelőtt - Itt felkeresem kedvenc 'ördögűzőmet', aki fényt derít mindenre, ami az elmúlt 9 évemet, a teljes Kethu-időszakot megnyomorította, elsősorban párkapcsolatilag. Ki, miért, mit, mikor rakott rám kilenc éve a bolygók öntudatlan küldötteként, hogy ne lehessek boldog nővel. 
Noha Mars 1es házban van, nem a "Dögöljönmeg!", ami eszembe jut, hanem a hála, hogy megvan, ami évek óta nyomorít, másfél éve egészségügyileg, és most vége...Még a végén igaza lesz az indiaiaknak, kimegy fizikailag is, és májustól rendeződnek a soraim, gondolom ott.

2012 március 15 este - A Hold és a Vénusz, a társadalmi, emberi lét két női jelölője is odaáll a háromszög két csúcsára, a három férfi bolygóval szoros együttállásba. Ez egyértelműen a ciklus csúcsa, mintha üzenne - "Megvan, most már nőnek is oda lehet melléd állni".

2012 március 16 - Szintén döbbenetes, hogy néhány órával később a két jótevő, a Jupiter és a Vénusz egyszerre, kézenfogva besétálnak vidáman a 10es házamba, ami a társadalom felé aktív férfi, hivatás háza. Egészen 2013 áprilisáig itt is marad a Jupiter, ami az asztrológiai praxisom fellendülését hozza, ez már el is kezdődött az elmúlt néhány hétben. A Jupiter éjjeli, passzív oldala a Neptunusz-i minőség, ez már elkezdte azt, hogy energetikai kezeléseket adjak másoknak, ez is tovább fog erősödni, bővülni az elkövetkező néhány hétben.

És itt vagyunk most.

Itt, április 3-án oldódik ki a Szaturnusz együttállása a Pluto-mmal. A Szaturnusz és a Pluto jelölik azokat a területeket, amivel karmikus dolgaink, elakadásaink vannak. Nálam ez Hold, Mars, Jupiter...... 
Valakit, aki nem kapta meg sok életen keresztül az otthon melegét, az anya szeretetét (PlutoHold), ezért csak tombolni tudott, visszafordulni oda, otthonokat feldúlni (Mars). Amikor látta, hogy ez sem hozza meg a felszabadulást, lefojtotta ezeket az energiákat (SzaturnuszMars), és kitalálta, hogy lépjünk feljebb. Játsszuk el a melegszívű, spirituális, Atya-szerű férfit (Jupiter). Ám mivel hiányzik az alap hozzá, egy stabil bázis, eredet (Hold magasabb oktávja), egy valóban megélt társadalmi férfiség (Mars magasabb oktávja), nem jöhet létre ez a Jupiteri minőség. Illetve álljunk meg.

Ilyen könnyű ezt átlátni? Természetesen nem. Szintén véletlen egybeesés, hogy ma, a Pluto-Szaturnusz kioldódás előtt sikerült eljutnom egy látó-rendberakó emberhez, aki nagyon sok mindent mondott, mutatott, kivett, átrakott.
Amiket leírtam, egy nappal ezelőtt még nem tudtam.

Azt hittem, hogy én egy szaturnuszi (Bak), Skorpiós (Pluto), feminin antiférfi vagyok, születésem óta. A gyerekkorom történései, a férfipéldaképem, apám eltűnése szintén erre erősített rá.

Ma rájöttem, hogy ez nem így van.

A mellettem volt ember két arca, a Martens'es-kekinadrágos agresszív öntörvényű (Mars), és az anyagiak-az-ölébe-hullanak, felfújt, kioktató (Jupiter) energetika szintén elhitette, hogy én ezen minták nyomorult, nőies, fegyelmezett ellenpólusa vagyok. Ma este rájöttem, hogy ezek álarcok. Neki ezek nincsenek meg. A nőiség megvolt, valamikor életek során megcincálódott, ezt mutatja a képlet. De mind a Mars, mind a Jupiter karmikus támasz, előzmény, ismeret és birtoklás nélkül van lóbálva ott, hogy elfedje a megcincált részeket. 
Én ezeken a vetített, felfújt részeken láttam visszatükröződni a saját arcom, és megijedtem, attól amit láttam. Nem tudtam, nem értettem; ha én ezek ellentéte vagyok, mi ütközik bennünk. Pedig valójában én vagyok ilyen Marsikus és Jupiteri. Ahogy rendeződöm, egyre inkább.
A Mars már eltűnt onnan, ahogy látom, annyira, amennyire elkezdett átáramlani belém március elején és során. A Pluto-i sötét pusztítás szintén, mindkettőnkből, ez talán szinte teljesen. Maradt a Jupiter. Az még ott van. A kioktatás, a gőg, a felfújt energetika. Az még védi a cincált részeket. Mindkettőnknél.
De ma ez gazdagodott bennem egy érzéssel és ráeszméléssel. Látom mi, miért, honnan és hogyan jön onnan. Látom ki ő és ki nem ő. Ez írja le legjobban az érzést.

És a jövő:

2012 április 10 - Az Uránusz egzakt kvadrátba, 90 fokba lép a Jupiter-emmel. Ha hihetek az eddigi egzakt fényszög-előrelépés sémának, (és Vízöntő lévén Uránusz is a barátom), valami egészen új perspektíva nyílik meg ebben a Jupiteri energetikában. Egészen érdekes egybeesés, hogy aznap megyek a látó-varázslónőhöz, akivel továbbhaladunk a megkezdett Mars-Jupiter témakörön.

2012 április 20 - A Leszálló Holdcsomópont azt jelképezi egy képletben, hogy milyen energetikai fő mintával jön valaki a múltjából, a Felszálló, hogy milyen minta felé kell tartania, merre van a megoldás, kivezető út egy magasabb minőségbe. A 'spirósok' hívhatják ezt feladatnak is. Ezek nálam 2011 október 14, nagyjából a mindenkinél tavaly ősszel kezdődött párkapcsolati csikicsukizás során léptek együttállásba. 
Itt kioldódnak egymásból, külön érdekesség, hogy a Vénusz (Bika), az öröm, harmónia, szerelem bolygója aznap együttállásban van a Felszállóval, és ezen a napon lép a Nap a Bikába. Ez a gyilkos lelkizős hónapok után szintén az élet örömét, fizikai élvezeteit adja, pihenést.

Jé, és utána 10 nap múlva már itt is a május, elkezdődik a 20 éves Vénuszi időszak, amiről az indaiak beszéltek...

2012 szeptember 9 - A Szaturnusz ismét együttállásba kerül retrográd mozgása után a Pluto-mmal. Már decemberben sem volt vészes ez, azóta rengeteg minden történt, így nem tartok tőle. Megerősít az is, hogy második-harmadik körben már rendezni szokott a Szaturnusz és alapot adni. Úgy gondolom, ez a Jupiter téma kerül végleg a helyére, vagy valami hasonló. Egészen pontosan például itt fogom elvégezni a Pránanadi következő fokozatát.

2012 október 10 - A Pluto 60 fokos szöge a Pluto-mmal, a Poklok Pokla, 6 (!!!!) év után kioldódik. Hozzá kell azért tenni, hogy a Pluto természetéből adódóan a fényszög kezdetekor ránkrúgja az ajtót, majd lassan gyötör, a végén elindul azonban az építkezés és az enyhülés fázisa.

2012 október 12 - Kioldódik a Szaturnusz kvadrátja a Vénusz-szal. Így vagy úgy, hacsak nem szól közbe nagyobb horderejű esemény, itt teljesítem be a sorsomat, itt költözök ki külföldre. 

2013 február 3 - A Pluto együttállása a Jupiter-emmel kioldódik. Véget ér ez a ki-be-baszottul hosszú (bocs), 7 (!!!!!) éves időszak. Véglegesen visszakerülök oda, ami már megvan, csak a nagy ijedelemben a Jupiter átment Szaturnuszba, a Mars Pluto-ba...

2013 április 10 - Az Uránusz kvadrátja a Jupiter-rel kioldódik. Egy másik szinten kerül a helyére a Jupiteri témakör; illetve ha bármilyen sorscsapás megakadályozott, akkor itt távozom másik országba, bár nincs ilyen jellegű érzésem, úgyhogy szerintem az októberi időpont lesz az. Vagy a kettő között.

 

komment

süti beállítások módosítása