HTML

A blogról

Tapasztalatok, gondolatok, spirituális módszerek bemutatása, életünk kívül és belül.

Tegyél magadért

Asztrológiai és Önismereti Tanfolyam
https://zoldkor.com/tanfolyamok/kezdo.html

Párkapcsolati szinasztria
https://horoscode.hu/lovematch/

A honlapunk elérhetősége: www.zoldkor.com

2013.12.04. 17:51 Zöldkör

Karácsonyra

Bizonyára sokan vagytok úgy, hogy gondolkodtok, mit is adjatok ajándékba Karácsonyra rokonaitoknak, barátaitoknak. Ebben szeretnénk egy kis segítséget nyújtani: készítettünk ajándékutalványokat, mellyel meglephetitek szeretteiteket. Így, ha van ilyen érdekeltségű a köreitekben, 'csoki-ruha-alkohol-motoros kasza, stb.' helyett valami mélyebbet és (talán) hasznosabbat is tudtok ajándékozni.

Innen a távolból lehetőség van Asztrológiai elemzés készítésére, illetve személyes Pálmalevél felolvasására is Skype-on keresztül. Amennyiben úgy érzitek, bátran írjatok nekünk a további részletek egyeztetésével kapcsolatban: babity.richard@gmail.com

Addig is néhány visszajelzés, hogy lássátok, tényleg működnek ezek a dolgok, és nagy segítségére voltak, vannak számos ember életében már eddig is:

„Ricsi megcsinálta az asztrológiai elemzésemet szeptember végén, mikor még nyíltak az őszi virágok.  Ma tudtam meghallgatni másodszor, mert akkor annyi infót kaptam két órán keresztül, hogy csak kapkodtam a fejemet. Nos, most megfontoltan írom amit, nem első lendületből, így azt írhatom, hogy éppen akkora élmény volt, mint első hallásra. Sőt, újabb és újabb cizellákat fedeztem fel benne, és gyanítom, még fogok is.

Eddigi tapasztalatom az asztrológiáról, miszerint egy nagy hablaty, megdőlni látszik. Ricsi találati aránya 95-98 %-os volt, de lehet, hogy nagyobb, mert volt ami az elmém számára rejtve maradt, de dolgozom rajta, hogy előkerüljön. Meg amúgy is van tennivalóm, magammal, a karmámmal, a bennem lévő kettősséggel.
Ricsi, köszönöm. Sok sikert kívánok neked. Áldjon az ég!”

„Minden úgy van ahogy mondtad...végre letelt ez a pokoli 3 hét...és most teljes békében engedhetem el a fiamat Olaszo-ba”   „Megint úgy van, ahogy mondtad! A bírónő okt. 1.-re tűzte ki a tárgyalást. A továbbfolytatást megegyezéssel, és nem perrel adták be...bízom benne, hogy meglesz a kemény menet után a végső megegyezés!”

„Nagyon tetszett az elemzés, ez egy kicsit más volt,mint amit asztrológusok csinálnak, de éppen ez tetszett benne. Szeretném megkérdezni,kinél tanultál? Hol lehet ezt a fajta elemzési technikát megtanulni?"

„Ez nagyon durván telibe talált!!! Köszi!!:)” 

„Ma elkészítette nekem is Ricsi az asztrológiai elemzésemet! Hihetetlen, de tényleg minden pontról-pontra igaz! Bár amikor Ricsi a végén visszakérdezett a találati arányról, akkor 98%-ot mondtam, de azóta be kellett látnom, az a 2%-ék is igaz! Még a szüleimről is pontosan elmondott dolgokat!”

„Még egyszer nagyon köszönöm az elemzést. Nagyon sok információt kaptam, aznap este alig bírtam elaludni. Csak zsongott a fejem a sok mindentől, talán még meg is fájdult kicsit. Furcsa dolog ez, mert én legbelül mindig tudom,hogy mi az, amin dolgoznom kell, de amíg valaki nem világít rá, addig hajlamos vagyok elhalogatni ezeket. De most már nincs mentség!

Köszönöm a sok megerősítést, és segítséget a jövőre nézve. Úgy gondolom, nagy hasznát fogom még venni. Rajtam áll, hogy mit hozok majd ki belőle.

Rólad meg annyit tudok elmondani, hogy nagyon jó vagy! Nagyon örülök, hogy akkor nyáron elmentünk, és tudtam találkozni Veled, megismerhettem, amit képviselsz. Tényleg 100% igaz volt minden, amit elmondtál.”

„Nem szeretnék nagy szavakat használni, de különleges kiválóságnak tartalak és nagyon lenyűgöz az a mérhetetlen egyszerűség és érthetőség amivel kibocsájtod az energiáidat szerte a nagyvilágnak!”

„Az elemzésedet igaznak és nagyon hasznosnak tartom. Pont a legmegfelelőbb időben jött. :D Köszönöm!”

„Először is szeretném megköszönni a lányom asztrológiai elemzését! Az előzetes elvárásaimat felül múlta az élmény...  Azóta is nagyon sokat beszélgetünk az elhagzottakról és sok olyan dologról kell kimondanunk, hogy bizony úgy van, amiről korábban nem gondoltuk volna. Befelé fordulásra késztetett és arra, hogy átértékeljük mindazt, ami eddig velünk történt.

Bízom benne, hogy segít majd a lányomnak abban, hogy felismerje milyen irányban induljon el és mik legyenek azok a súlypontok amire az élete során figyelnie kell. Jobb ez a tudatosság, mint a sötétben tapogatódzás... 
Mégegyszer köszönök mindent!!! .. és csak annyit fúznék hozzá: Tedd a dolgod Ricsi!!!! 
Jó, hogy kapcsolatba kerültem Veled :) Ezt a sors ajándékának tekintem :)”

„Tesóm megmutatta az elemzésed és ESZMÉLETLEN DURVÁN JÓ!!!!:D:D Gratulálok, tényleg tökre nagyon ügyi vagy minden amit mondtál szó szerint igaz!"

„Ma délután Ricsi kielemezte a horoszkópomat.
Ez a Fiú egy Zseni!
Látja, Tudja, Érzi; telis'tele van segíteni akarással és segíteni tudással.
Nem egy asztrológusnál jártam már, de ilyet amit Ricsitöl kaptam még soha, sehol, senkitől.
Valódi okok, valódi okozatok. Valódi fókuszok. Megértés. Átélés. Mélység. IGAZság.
Temérdek mindenre fény derült... Térképet kaptam Tőle.
Igen, ez itt kérem a reklám helye.
Aki "nem járt még nála" annak csak javasolni, ajánlani tudom. Szeretném.”

„Találkozásunk előtt még nem hallottam a pálmalevekről, de már első hallásra nagyon felkeltette érdeklődésemet. Nem a kíváncsiság hajtott, hogy vajon nekem megvan-e a pálmalevelem, életemnek jelenlegi szakaszában sokkal inkább segítséget vártam, támpontot, hogy milyen úton induljak el, mi az, amiben igazán ki tudok teljesedni. A pálmalevelem felolvasása nagy élmény volt. Úgy éreztem, hogy tényleg nekem és rólam szól, még akkor is, ha olyanokat is elmondtak, amiket még egyelőre nehéz elhinnem magamról. Hasznosnak találtam továbbá a jótanácsokat pénzügyi helyzetemmel, egészségemmel és életem egyéb területeivel kapcsolatban, és nagyon örülök, hogy végül felolvasattam a pálmalevelemet, mert megkaptam tőle/általa mindazt, amire most szükségem volt. Biztos vagyok benne, hogy még sokszor meg fogom hallgatni a felvételt, és mindig megtalálom benne, ami az adott helyzetben segítségemre lehet.”

„Számomra a személyreszóló pálmalevelem meghallgatása csoda és áldás volt egyszerre. A legmeghatóbb pillanat számomra az volt amikor Agasthia, a pálmalevél író leírta 2000 évvel ezelőtt, hogy ebben az életemben melyik év melyik hónapjának melyik napján fogok megszületni. És a szüleim neve, a volt és a jelenlegi férjem neve, és az én keresztnevemet az indiai pálmalevél olvasó nagyon szépen kiejtette, ez volt az a pillanat amikor kétségem sem volt afelől, hogy ez a levél nekem szól. Az adataim egyeztetése után, belekezdtünk a levelem tartalmának a megismerésébe. Hamar elhangzott az a mondat, hogy a karma miatt van, hogy az álmaim és vágyakozásaim nem válnak valóra. Ezután felsorolták azokat az akadályokat (balesetek, félrértésekből származó veszekedések), amik miatt még a következő 8-9 hónap nem alkalmas olyan dolgokra, mint például költözés, munkahelyváltoztatás. (Ez egy nagy segítség volt a számomra, mert már majdnem belekezdtünk a költözésbe, és vele együtt a munkahelyem felszámolásába). Továbbá elmesélték azt az előző életemet, amelyiknek a karmikus feladatai igen erősen meghatározzák ez életem lehetőségeit.

És itt szeretném megköszönni Székely Verának és Babity Richárdnak a  kiváló munkát, és nagyon köszönöm Kumárnak, aki Indiából, Interneten keresztül megosztotta velünk a Pálmalevelem tartalmát, Agastia Maharishinak hogy megírta. Mindenkinek Sok szeretettel ajánlom, aki vonzást érez ebben az irányban!”

"Nem beszéltünk ugyan erről, és gondolom, hogy nem kell, de én mégis örömmel jelentem, hogy a mai nappal letöltöttem az összes pooját, amit a Pálmalevél felolvasásakor kaptam :-D . És a pozitív változásokat azok is észlelik, sőt mondják is a családomból, barátaim, ismerőseim közül, akik örök kételkedők (sokszor én észre sem veszem, amit mondok, ami történik, ők hívják fel a figyelmemet csodálkozva a változásokra). Nem is értik, amikor próbálom elmagyarázni a Pálmalevéllel kapcsolatos élményeimet, de ez már az ő gondjuk :-) .
Ez az egész nagyszerű és örülök, hogy megkaphattam ezt az ajándékot! (És még az indiai mantrázás szerintem a felénél sem tart:-D ! Mi lesz, ha az is letelik?!) Köszönöm Neked is, a Felolvasónak is, a "mantrázóknak" is, mindenkinek és mindennek, hogy hozzásegített ehhez a folyamathoz, ehhez az ajándékhoz!"

1473782_10151724729201809_1290230523_n.jpg

1471798_10151747842331809_789901555_n.jpg

1476683_10151747842686809_212829256_n.jpg

komment

süti beállítások módosítása