HTML

A blogról

Tapasztalatok, gondolatok, spirituális módszerek bemutatása, életünk kívül és belül.

Tegyél magadért

Asztrológiai és Önismereti Tanfolyam
https://zoldkor.com/tanfolyamok/kezdo.html

Párkapcsolati szinasztria
https://horoscode.hu/lovematch/

A honlapunk elérhetősége: www.zoldkor.com

2016.09.01. 15:51 Zöldkör

Asztrológiai és Önismereti Tanfolyam Online - 12 alkalom - 2016. szeptember-december

Szeptember 28-án elindítok egy online tanfolyamot, ami 12 alkalomból fog állni. Heti egyszer találkozunk szerda este 7 és 10 óra között magyar idő szerint online, és kölcsönösen tanulunk egymástól. Jelentkezés a babity.richard@gmail.com emailcímen.

Asztrológiára fog épülni a képzés, melynek során megtanuljuk az alapokat, így képesek lesztek magatokról többet látni, tudni, és a tanfolyam végére akár a hozzátok közel állókról is képesek lesztek sok mindent látni és érteni a képletük alapján! Az Asztrológia, ha jól van értelmezve és átadva, képes nagyon precíz, pontos és legfőképpen objektív képet adni magunkról, másokról és gyakorlatilag mindenről - ahogy azt az elemzések és előrejelzések kapcsán tapasztaljátok is már egy jó ideje. 

A tananyag minden sallangtól mentes lesz, nem fogunk olyanokról beszélni, hogy 'dekanátus', 'fall', és ilyen dolgokról, hanem használható, élő, mély és hasznos részleteket kaptok; olyan 'Ricsisen'!  Fogunk majd közben gyakorlatokat is végezni, mint mantrázás, vizualizációs és légzőgyakorlatok, hogy rá is érezzetek, amikről beszélünk. Két alkalom között pedig opcionálisan végezhető feladatokat is adok majd, hogy ritmusban maradjatok, és még tovább fejlődjetek. :)

A tanfolyam időpontjai hetente szerdán este 7-től 10-ig lesznek. Az első alkalom Szeptember 28-aA tanfolyam hanganyaga elérhető lesz a résztvevőknek az interneten, tehát aki éppen nem tud valamiért részt venni egy alkalmon, vagy késve tud csatlakozni, később bepótolhatja és kijegyzetelheti az elhangzottakat!

Ha szeretitek, akkor téli szünet után tudjuk folytatni egy 'Középhaladó' tanfolyammal is, amikor már összetettebb, mélyebb, 'varázslósabb' dolgokkal is foglalkozunk majd! :)

A tanfolyam felépítése:

1. alkalom: Bevezetés és a Csillagjegyek bemutatása, hatásaik életünkre, hogyan adnak bölcsőt Földi létezésünknek

2. alkalom: Az egyes bolygók jellemzői és hatásai életünkre, Archetípusok vizsgálata

3. alkalom: A házak jelentősége és jellemzői a születési képletben, mint életünk fő területeinek meghatározói; A fényszögek típusai bolygók között, jellemzőik, hatásaik személyiségünkre és életünk eseményeire

4. alkalom: Az Apa és az Anya mintái, öröksége, hatásai az életünkre; a Gyerekkor benyomásai; a Terápiás Pamflet

5. alkalom: Az Aszcendens újszerű, használható magyarázata, mint életünk és boldogságunk fő Kulcsa

6. alkalom: A Karma; milyen főbb előző életbeli mintáink voltak az eddigi leszületéseink során; mit generálnak ezek az energiák, hatások a mostani életünkre; mit és hogyan tegyünk, hogy karmánkat oldani tudjuk

7. alkalom: Egészségügyi területek a képletünkben; mire és miért vagyunk hajlamosak ebben a leszületésünkben, életünk során, mit és hogyan tudunk tenni, hogy egészségesek maradjunk. Az egészségügyi témák szimbolikus hátteréről, valódi, belső okairól

8. alkalom: Párkapcsolat, Házasság és Gyerekvállalás; milyen forgatókönyveket működtetünk öntudatlanul, és mit kell tennünk, hogy Társunkkal harmonikusabban és boldogabban éljünk; Milyen és hány gyerek lehetősége van ott ebben a leszületésünkben, mik határozzák meg a gyerekvállalás sikerességét

9. alkalom: Hivatások; milyen munkákban, területeken vagyunk képesek kiteljesedni, merre halad a Hivatásunk és a Karrierünk íve életünk során; mit kell tennünk, hogy teljesek, sikeresek és elégedettek legyünk a hivatásunkban

10. alkalom: Életünk mozgásba hozása a Csillagjegyek és Bolygók képletünk házaira kifejtett hatásainak megértésével

11. alkalom: A Jövő fürkészése; mikor és milyen hatások alakítják az életünket; merre érdemes haladnunk, hogy felülről támogatottak, sikeresek és boldogok legyünk

12. alkalom: A Képlet elemzésének teljes menete, az eddig tanultak összefűzése, gyakorlati alkalmazásai képletek elemzésénél

Mindezt gyakorlati példákkal, használhatóan és érthetően elmagyarázva. Már az alkalmakkor is végzünk rövid, ráhangolódó gyakorlatokat, és két alkalom között is kaptok opcionálisan végezhető gyakorlatokat és háttérolvasmányokat is!

Időpontok2016. Szeptember 28, Október 5, Október 12, Október 19, Október 26, November 2, November 9, November 16, November 23, November 30, December 7, December 14. (szerdai napok)

Lesz egy Bónusz Alkalom is, ahol az eddig felmerült kérdéseiteket fejtjük ki, egy teljes alkalom során!

Megnézhető egy online Előadás is ide kattintva, mely a Tanfolyam felépítéséről, céljairól, tananyagáról szól. Aki már jelentkezett, itt bővebb információkat tudhat meg az indulás előtt, aki még gondolkodik a résztvételen, vagy érdeklődik, szintén hasznos és izgalmas információkat fog hallani! 

Azok is bátran jelentkezzenek, akik már korábban tanultak-olvastak a témában, teljesen új a megközelítés, és az információ mellett számos gyakorlat is lesz az alkalmak során! A végére írnék pár visszajelzést referenciaképpen, hogy lássátok mennyire jó dolgok ezek. Szeptember 23, péntek a jelentkezési határidő, a nagyon utólag csatlakozóknak pedig Szeptember 30, péntekDíja alkalmanként 2 ezer forint, azaz egy összegben 24 ezer forint, két összegben 12 ezer forint. Jelentkezés a babity.richard@gmail.com emailcímen.

Az eddigi tanfolyamokról visszajelzéseket a kép alatt találtok. :)

may_14_new_moon_lg_540_440_50_c1.jpg

„Nagyon jó a tanfolyam, nagyon tetszik. Szuper, amit adsz az embereknek. Bárcsak 20 évvel ezelőtt lettek volna ilyen infóim. Na de még talán nem teljesen késő. Tanultam már több helyen asztrológiát, de valami mindig hiányzott..na ez a valami ez nálad ott van :-) Célirányos érthető és nagyon MAI. Gratula.”

Amiért azonban örülök, hogy Rád találtam, mert ahogy te közlöd velünk, és adtad/adod át a tudásod, sokkal érhetőbb és kézzelfoghatóbb, mint a régebbi, bár hasonló tartalmú hagyományos asztrológiára épülő "tankönyvek". Ami valóban olyan tankönyv ízű is, ezért sem fogott meg talán annak idején. Szóval, csak ezt akartam elmondani, hogy köszönöm, minden tanítvány nevében is, hogy tényleg ennyire szabadon, és könnyen érthetően adod át nekünk azt, ami más olvasatban szinte érthetetlen, bonyolult, és el is venné a kedvét az embernek a tanulástól.”

Nagyon izgalmas és szuper volt a tegnapi tanfolyam a jövő előrejelzésről, igazi varázslat. Amolyan rejtvényfejtés ez a gyakorlatban szerintem, ha megérkezik az oktató videó bele is kezdek egy feladványba, nagyon kíváncsi vagyok, hogy hogyan fog sikerülni az első próbálkozás.:) Nagyon köszönöm a sok hasznos tudást!” 

„Szeretném veled is megosztani az örömöm. Egy hölgyet elemeztem, ahogyan tanítottál. Az elemzés végén gratulált, azt mondta, hogy nincs hozzáfűzni valója, mivel mindent tökéletesen elmondtam. Nagyon köszönöm, hogy ennyi tudást átadtál nekem.”

„Szeretném megköszönni a tanfolyamot, amit nagyon magas szinten tartottál nekünk 12 héten át. Már ma hiányozni fog:)))! A videót, amit küldtél szintén nagyon köszönjük, mert igen nagy segítség. Azt is nagyon profin megoldottad. Tényleg érezni, hogy minden tudást át akarsz és át is tudsz adni. Ez ritka...”

„Nagyon köszönöm az EDDIGIEKET. Tökéletes előadások voltak kellemes hangulatban. Csak örülhetek, hogy belevágtam ebbe a "projekt"-be :)”

„Ez úton is szeretném hálámat kifejezni, hogy részt vehettem az elmúlt hetekben az oktatásaidon, nagyon értékes EMBERT ismertem meg  személyedben és azt is látom, hogy hasznos vagy és leszel még nagyon sok  embertársaidnak a jelenlegi életedben!”

„Először is nagy gratula a tanfolyamodhoz. Biztosan másoktól is hallottad már, de teljesen olyan, mintha már egy tucat tanfolyamot tartottál volna, legalábbis annyira összeszedettnek és átgondoltnak tűnik nekem a tanfolyam struktúrája és az előadásmódod.”

„Teljes extázisban vagyok csütörtök óta, mert ennyi fantasztikusan használható információt még nem kaptam. Úgy várom a csütörtök estéket, mint valami óriási ajándékot. Köszönöm neked!!!”

„Életem egyik legjobb döntése volt, hogy részt veszek ezen a tanfolyamon, és van egy olyan elég erős intuícióm, hogy egyszer még nagyon büszke leszek arra, hogy Nálad tanulhattam.”

„A varázsló suli nagyon jó!!! Szerintem amolyan élet-fordító hatása van!!!”

„Igazán NAGYON KÖSZÖNÖM az eddigieket, az átadott tudást! Élvezetes és érthető, egyben olykor sziporkázóan értelemtágító az előadásod!  Várom mindig a folytatást ”

„Nagyon hasznos az asztrológiai tanfolyam, elemző szemüvegen keresztül nézem a baráti körömet, és hát rendkívűl jó tanár vagy, tisztán, érthetően adod át, és én már most profitáltam belőle. :)”

„Számomra nagyon érthető a tanfolyami anyag, és kimondottan szeretem a stílusodat. Komolyan mondom, alig bírom kivárni a következő alkalmat.”

 „Amit mondtál, ahogy mondtad, az továbbra is iszonyú klassz, alig tudtam ma koncentrálni a melómra, a tegnap esti összefüggések járnak az eszemben! Tegnap jött át igazán, hogy ez egy nagyon bonyolult, és összetett tudomány sok-sok ismeretlennel. És milyen felelősséggel! Örülök, hogy megint mélyülhettek az ismereteim. Köszönöm még egyszer!"

„Látszik, hogy a véredben van a tanítás, a tudás átadása, és én is csak a legjobbakat tudom elmondani a tanfolyamról. Ezen is épp gondolkoztam tegnap, hogy azért mekkora munka volt ezt az egészet úgy kidolgozni, hogy a 12 alkalomra szétosztani, fokozatossá tenni, belecsempészni az önismereti részeket és abban segítséget nyújtani, meg hát persze érdekfeszítővé is tenni a száraz tényeket, hogy ne unjunk bele, és hogy ottmaradásra bírj minket, akik ezt a tudást szomjazzák. Olyan dolgokat mondtál már így is, amikről eddig részben már tudtam, mert olvasgattam a Baktay-féle könyvet, vagy több helyről már megvolt egyéb ismeret is, de miután megmagyarázod a dolgokat, így fejbe csap a tény, hogy igen, ez azért van, az meg azért...nagyon jóóó!!!! Nagyon örülök neki, és nagyon köszönöm a sorsnak, hogy így alakult, hogy összetalálkozhattam Veletek.”

„Nagyon èlvezem a tanfolyamot ès azt a sok-sok mindent, amit tanulunk Tőled. Ùgy tűnik annyira, hogy teljesen a tudatalattimba is bemàszik :) Ugyanis azt àlmodtam, hogy tanfolyamon vagyunk, egy kerek asztal körül ülünk, s èpp a sajàt kèpletünket nèzegettük pár perce, s most van szünet, mindenki felàllt, ès megmozgatta magàt, ès akkor mondtàl nekem vmi ràvezető gondolatot, ès akkora felfedezèst tettem magammal kapcsolatban, hogy leesett az állam. Aztàn kèrdeztèl valamit, ès elkezdtem az elmúlt èveimről beszèlni Neked, s közben èreztem, hogy tényleg gondolkozom àlmomban, és mint egy folyamatot, èreztem a gondolatmenetet arról,amiről beszèltem Neked. Nagyon èrdekes volt. Szóval azt hiszem nagyon jòl működik a tanfolyam, ha màr az àlmaimban is megjelenik :) És köszönöm ezùton is a figyelmedet, hogy meghallgattad, amiről ott mesèltem. :)”

„Nagyon izgalmas és érdekes a tanfolyam! Le a kalappal a tudásod és a szorgalmad előtt!”

„Nagyon élvezem a tanfolyamot, teljesen érthető minden! Most még nekem azzal van nehézségem, hogy ha tudom is például, hogy mit jelent a 3-as ház és mit jelent az oroszlán csillagjegy, össze tudjam olvasni ezek jelentését! De nem vagyok türelmetlen, szerintem a végére szépen össze fog állni minden, mert többször elmondod és ez jó! Szóval örülök, hogy a tanfolyam mellett döntöttem! Érdemes volt, köszönöm Neked!”

 „A csillagjegyekről szóló előadást meghallgattam, ami számomra csodálatos élményt nyújtott. Köszönöm azt az odaadást, az egyszerűséget, amely nem tud tovább bent maradni, és akkor elindul fölfelé, kifelé, amelyből megszületik a nagyszerűsg energetikája. Köszönöm, hogy mindezt ilyen formába öntöd és átadod számunkra.”

„Nagyszerű volt a tegnap este is, hallatlanul okos vagy, valamint precízen fogalmazol, pontosan annyit adsz, amennyi mélységében befogadható, nagyon élveztem, köszönöm! :) Amit teszel értünk, olyan mértékű beavatás, amit szerintem fel sem fogunk, illetve kezdem felfogni. Mindenesetre tudd, nagyon hálás vagyok, hogy elindítottál az úton, úgy érzem magam, mint a mesében, a rézlevelű erdőből megyek a gyémántlevelű felé, és teli van az út csodákkal! Holott az a nagyszerű, hogy egy helyben vagyok, a sima zöld levél nemesedik át gyémánttá, mert kezdek másképp látni... :)”

„Nagyon élveztem az előadásod … élvezetes, könnyen tanulható, logikus, jó előadói stílus...Gratulálok!”

„Nagyon tetszik a tananyag, szinte szóról-szóra lejegyzetelem.”

„Klassz volt a tegnap esti első kurzus, tetszett! Bírom nagyon a hasonlatokat, amiket használsz! :)”

„Lelkes, motiváló előadó vagy, 1 percig sem unatkoztam közben. :)”

„Nagyon pozitív élmény volt végre emberi nyelven vizsgálni a horoszkópokat. Pont egy ilyen tanfolyamra vártam! Köszönöm, hogy vagy! :)”

„Köszönöm a tegnapit, igazán nagyon lelkiismeretesen felkészültél, nagyon kedves voltál és igazán jól tudod átadni a tudásodat, nemcsak tudni. :)”

„Nagyon szépen köszönöm a tegnap estét, csoda jól éreztem magam, miközben tanultam! Nagyon szerencsésnek érzem magam, hogy  megismertelek, és büszke vagyok arra, hogy tanulhatok Tőled, mert nemcsak "tananyagot" kapok, hanem szellemiséget, önreflexióra való készséget és világlátást. Az összefüggéseket olyan komplex módon mutatod be, hogy igazi beavatási szertatáson érzem magam, ha Téged hallak. Fiatal korodhoz képest nagyon bölcs vagy, amihez gratulálok. :)  Örömmel várom a következő hetek kurzusait is és szép további napot kívánok!”

„Nagyon-nagyon jó, érthető, egyszerűen fogalmazott és használható volt! Aki még hezitál, ajánlom figyelmébe.”

„Szóval csak szeretném megköszönni, amit értünk teszel. Voltam már sok tanfolyamon, de egy sem volt még ilyen tartalmas! Remélem lesz folytatás!!! :)”

komment

süti beállítások módosítása